Image Hosted by ImageShack.us
Mali vrabac s prijamnog - Pomaganje životinjama - Blog.hr

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Da/Ne

Početna

Objavljeni postovi

Vrabac i muhe

Mali vrabac s prijamnog

Haenesovci i Udruga Spas na Trgu Slobode

Kunić Biskit

Na susretu katoličke mladeži (SHKM)

Jeleni

U šetnji uz kanal

O blogu i Spasićima

Hmmm... Spasići???
Sigurno se pitate "kaj pa je to"? E paaa mi smo vam ekipa tinejdžera-aktivista i službeno volontiramo za udrugu za zaštitu životinja "Spas" u Varaždinu, ali se pridružujemo i drugim udrugama, tak da nas možete naći na svakakvim (čudnim zujo) događanjima. Ovo je naš online dnevnik i tu ćete čitati o našim pothvatima, akcijama i pustolovinama, o svakodnevnom preživljavanju (nije lako biti čudaksretan), o životinjama i o bilo ćemu drugom što nam padne na pamet, a odlučimo napisati.





© Sabina Ranogajec



Javite nam se!
E-mail: pomaganje_zivotinjama
@net.hr

icq: 468439283

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Udruga Spas Vž
Prijatelji životinja
Kristinin blog

Naši članovi na ptičici:
darling
piccolo952

PETA2.com


03.07.2008., četvrtak

Mali vrabac s prijamnog

Sve mi se više čini da ja uopće ne pronalazim ranjene, napuštene ili izgubljene životinje, ili kraće, životinje kojima je potrebna nekakva pomoć.

One pronalaze mene.

I to na mjestima na kojima nikad ne biste trebali sresti životinju, jer životinje tamo jednostavno ne spadaju, i čak bi vam bilo smiješno uopće razmišljati o tome.

Bila sam u svojoj glazbenoj školi, na prijamnim ispitima. Stajala sam s još nekim kandidatima u hodniku kraj prozora komentirajući kako me uhvatila užasna trema pred komisijom, kad smo začuli neki cvrkut. "Hahaha ptica je došla u glazbenu", netko je rekao. Je no. Ptice nisu samo tako ulijetale kroz prozore. Pticama nikad nije bilo tako dosadno da bi rekle jedna drugoj "hej, imam ideju, hajdemo ući u glazbenu i preletavati onim smješnim muzičarima oko glava". Ali, kad smo se okrenuli, u kutu pokraj prozora bio je mali vrabac.
Vrabac u glazbenoj??? Vrabac u glazbenoj. Hahahahaha. Mogla sam si zamisliti konja u svojoj sobi, zmiju u bakinom krevetu (ona stvarno mrzi zmije) ili miševe u školskoj kuhinji, ali ovo ne. Vrabac i glazbena su bila dva pojma koja nikako nisu išla zajedno. Ali bio je tamo. I nije baš mogao letjeti.

Morali smo ga iznijeti, no nismo imali kamo. Jer oko glazbene nema drveća, grmova, ili tako nećeg. U obližnji parkić? Neee, ne bi se snašao tamo sam.
"Mah, bum si ga ja zela doma", rekla sam. I nakon toga nam je trebalo dosta vremena da se prestanemo smijati.

A kad sam nazvala mamu da dođe po mene i kad me pitala kako je bilo rekla sam: "Pa dobro. E da našla sam vrapca!" Umjesto da kažem nešto tipa "super sve sam znala" ili "koma, bilo je jako teško", ja joj velim da sam našla vrapca. Ponekad joj stvarno nije lako sa mnom smijeh.

Stavila sam ga u jednu staru krletku od moje bivše papige (počivala u miru), kroz dan je bio vani, da može razgovarati s drugim pripadnicima njegove vrste, po noći bu na hodniku. Mislila sam ga hraniti s mješavinom kuhanog griza i prosa, ali nije htjel to. Onda mu je moj tata nalovil par muha i s pincetom mu ih stavljal u kljun (mi smo tak ko klinci hranili vrapce, ponosno je rekel, moj tata mislim) i vrapček je zgledal zadovoljno.
Moram ga snimiti, da vidite kak to kul zgleda kad mali vrapci jedu eek.

Dvije fotke, sutra bu ih još:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Sabina

P.S. Hvala Miji M. koja je išla s menom do jednog postolara po kutiju za vrapca, i Marku i Vidi jer su mi za to vrijeme čuvali stvari! I pozdrav Letiziji!

- 23:38 - Komentari:1Isprintaj - #